Språk

Professionell, personlig och lokal service

1 minuts lästid

Person håller i en router.
Den bästa servicen och supporten är den som upplevs som professionell, personlig och lokal. Det är Karim Alzien som arbetar på Sundbybergs Stadsnäts Affärsservice övertygad om.

”Vi tar alla ett personligt ansvar för att snabbt per telefon lösa våra kunders support- och serviceärenden men vårt erbjudande slutar inte där” berättar Karim. ”I vissa fall åker vi ut till våra kunder för att lösa problem som inte kan lösas på distans och då hjälper det att vi är lokala. Vi finns i Hallonbergen, mitt i Sundbyberg, och kan snabbt vara på plats om behovet finns.”


Läs fler nyheter

Nybakade bullar från Käcks bageri i Sundbyberg
Nyheter

3 min lästid

Stor succé från start för Käcks bageri

I början av oktober förverkligade Ellen Käck och Simon Lundgren sin dröm när de slog...

Husfasad i Sundbyberg
Nyheter

2 min lästid

Bostadsrättsföreningen Källsprånget valde Stadsnätet för stabil och säker uppkoppling

BRF Källsprånget, beläget på Lötgatan, är en liten bostadsrättsförening med 24 lägenheter inrymda i ett...

Seniorer framför laptop
Nyheter

2 min lästid

Så surfar seniorerna i Sundbyberg – nio av tio använder internet dagligen

Under Seniormässan den 17 oktober passade vi på att ställa lite frågor om internetanvändning bland...

Sundbybergs Stadsnät erbjuder Internet-hjälp på Seniormässan 2024
Nyheter

2 min lästid

Full fart på Seniormässan

I torsdags deltog Stadsnätet på Seniormässan, som anordnades av kommunen i Hallonbergen centrum. Det var...